Recursos en Català per a la restauració

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) ajuda les empreses del sector en l’ús de la llengua catalana a través d’un catàleg de serveis, de l’assessorament lingüístic i d’altres serveis que ajuden a prestar un millor servei al client. La finalitat és que les empreses guanyin valor afegit i avancin cap l’excel·lència millorant la competència lingüística dels seus empleats.

 

L’oferta que ofereix el CPNL inclou un catàleg complet de recursos en català. Una de les seves tasques és prestar suport a empreses i comerços per garantir l'ús de la llengua catalana i millorar la qualitat lingüística i l'eficàcia de les comunicacions orals i escrites. Així, les  empreses amb menys de 10 treballadors poden obtenir gratuïtament la correcció de textos breus (fins a 1.600 paraules).

 

Un altre recurs que el CPNL posa a disposició de les organitzacions és el Voluntariat per la llengua a les empreses, una manera distesa i còmoda de millorar el català parlat amb una parella lingüística en el mateix entorn laboral.

Cliqueu aquí per consultar el Catàleg de Serveis que ens ofereixen des del CNL de l'Àrea de Reus Miquel Ventura