La campanya de comunicació “Terres de Mestral, terres de sabor”anima la gent a consumir els productes locals de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip
Aquesta campanya consta de sis vídeos en què es mostren els productes locals, les elaboracions fetes amb aquests productes, el consum d’aquests i els paisatges d’aquestes terres, caracteritzades per la combinació de mar i muntanya i per la dieta Mediterrània, que estan regades pel riu Ebre. Això fa que a les Terres de Mestral hi hagi fruita seca (com ara avellanes i ametlles), fruita dolça (cirera, préssec, etc.), vi, oli, pastura, garrofa i unes agrobotigues vinculades als productes.
Aquests vídeos, que estan agrupats per producte o família de producte i que duren 30 segons o 2 minuts, volen ser un aparador dels atractius de les Terres de Mestral i de la qualitat dels productes i elaboracions dels municipis que en formen part. En principi, es difondran a través de les xarxes socials de Terres de Mestral (YouTube, Instagram, Facebook i Twitter) i de la seva pàgina web www.terresdemestral.cat. Les àrees de Turisme de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip i els departaments de Comunicació dels tres ajuntaments també col·laboraran en la difusió d’aquesta campanya, a través dels seus canals d’informació.
Amb aquesta campanya, la MIDIT vol donar suport al sector agrolimentari del territori que aplega i que és el protagonista de la Fira de producte local “Fruits de la Terra” que se celebra a l’Hospitalet de l’Infant el primer cap de setmana de juliol. Enguany, a causa de la pandèmia, aquesta fira es va haver de suspendre.
La Mancomunitat també pretén promocionar així les Terres de Mestral com a destinació turística a cavall de la Costa Daurada i de les Terres de l’Ebre, a través del seu paisatge amb vistes panoràmiques, d’una natura de contrastos i d’un producte excepcional.